"Ahol a víz az egészség forrása!"

Önkormányzat

modul-1 kepÁltalános Információk és Ügyintézés Tovább

Gyógy - és strandfürdő

modul-2 kepGyógyító, kellemes kikapcsolódás Tovább

Touring Hotel és Thermal Camping

modul-3 kepFelhőtlen pihenés, nyugodt környezet Tovább

Polgármesteri hivatal

modul-4 kepFontos dokumentumok és tudnivalók Tovább

Jurta tábor

modul-5 kepKaland és egyedülálló szórakozás Tovább

Autós kresz park

modul-5 kepAhol a picik játszva tanulhatnak Tovább

Eseménynaptár

Belépés a weboldalra

Termál és Gyógyfürdő Fejlesztés

fogaszat
touring hotel banner
relaxobanner
cserkeapartman banner 300x280
banner cserkesz
fahazbanner

Hírek

2018. január 23.

Önkormányzati Hivatali Portál

Önkormányzati Hivatali Portál elérhetősége:
https://ohp.asp.lgov.hu

Az Önkormányzati Hivatali Portál az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne. A Portál az Önkormányzati ASP rendszert használó helyi önkormányzatok természetes személy és jogi személy ügyfelei számára lehetőséget biztosít az önkormányzat által kialakított ügyintézési szolgáltatások igénybe vételére, melyet a Cserkeszőlői Polgármesteri Hivatal 2018. januárjától biztosít ügyfelei számára.
Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez a Központi Azonosítási Ügynökön (Ügyfélkapun) keresztüli azonosítás szükséges.

További tájékoztató az alábbi oldalon tekinthető meg:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato

dr. Héczei Eszter
jegyző

 

2018. január 20.

Hirdetmény árverezőket érintő változásról


A hirdetmény nagyban történő megjelenítéséhez kattintson a hirdetményre!

avalt2018
2017. október 04.

Hirdetmény a polgármesteri hivatal ügyfélfogadási rendjéről.


Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás rendje 2017. október hónaptól kezdődően következetesen betartásra kerül.


Kérjük, hogy hivatalos ügyeik intézését az alábbiak figyelembe vételével szíveskedjenek ütemezni:


CSERKESZŐLŐI POLGÁRMESTERI HIVATAL ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJE

HÉTFŐ:              8,00-12,00            12,30-16,00

KEDD:                ÜGYFÉLFOGADÁS NINCS

SZERDA:            8,00-12,00            12,30-16,00

CSÜTÖRTÖK:  ÜGYFÉLFOGADÁS NINCS

PÉNTEK:            8,00-12,00           



POLGÁRMESTER ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJE


                               8,00-12,00            14,00-16,00

JEGYZŐ ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJE

                               8,00-12,00            14,00-16,00



A keddi és a csütörtöki napokon ügyfélfogadás nincs, ezért a Hivatal épülete zárva tart.

Kérjük fentiek szíves tudomásulvételét.



     dr. Héczei Eszter
               jegyző
2017. szeptember 25.

Tájékoztató pályázatokról és beruházásokról



A tájékoztató táblázat nagyban történő megjelenítéséhez 
kattintson az alábbi képre!


beruhazasok20170920
2017. szeptember 12.

Tájékoztatás forgalmi rend változásáról


A STRABAG Általános Építő Kft. nevében, mint az M44. gyorsforgalmi út I. szakasz, Duna Aszfalt Kft. alvállalkozó-kivitelezője, tájékoztatjuk Önöket, hogy az M44. gyorsforgalmi út építésével érintett 4514. 4633. számú utak forgalmi rendje - az utak kezelőjével történt előzetes egyeztetéseknek megfelelően - a melléklet szerinti formában változik.

A forgalmi rend változások folyamatos bevezetésének kezdő dátuma 2017. 09. 14. (Csütörtök) d.e. 8.00 óra., mely a 4514. sz. út Tiszakürt - 44. sz. út közötti szakaszának teljes lezárásával kezdődik.

A megváltozott forgalmi rend átfutási ideje az építés-kivitelezés ütemezésétől függően, várhatóan 1-1,5 év.


Tovább

2017. június 21.
2017. máj. 19.

Lakossági felhívás címkezelési eljárás megindításáról


Tisztelt Cserkeszőlői Lakosok!

Tájékoztatom Önöket, hogy bevezetésre került az ún. Központi Címregiszter (a továbbiakban: KCR), melynek célja, hogy a címek egy központi rendszerbe kerüljenek, azaz a különböző nyilvántartásokban (ingatlan-nyilvántartás, lakcímnyilvántartás, postai címnyilvántartás) szereplő címadatok pontosak és naprakészek legyenek.

Ezzel kapcsolatos feladatok ellátását a központi címregiszterről és a címkezelésről szóló 345/2014. (XII. 23.) Korm. rendelet (a továbbiakban: rendelet) írja elő. A rendelet meghatározza nemcsak azon ingatlanok körét, amelyeknek címmel kell rendelkezniük, hanem a címképzés folyamatát, valamint a már bejegyzett cím módosításának és törlésének szabályait is.

A Kormány címképzésért felelős szervként az ingatlan fekvése szerint illetékes települési önkormányzat jegyzőjét jelölte ki.

A fenti jogszabályok értelmében megkezdődött a lakosságot is érintő közterületnév, házszám, illetve címhelyek felülvizsgálata, azok helyszíni felmérése és a címkezelési eljárások megindításának előkészítése.

Ezek során folyamatosan kerül meghatározásra a házszámok helyes sorrendje. Házszám hiánya esetén új házszám kerül kiadásra, illetve amennyiben a házszámok újra kiosztása elkerülhetetlen, a házszám módosítása szükséges.

A címkezelési eljárás következtében a címekben (közterület elnevezésében, házszámban stb.) bekövetkezett változásról a Polgármesteri Hivatal az érintett ingatlan tulajdonosát értesíti.

Az értesítéssel további ügyintézés céljából a Polgármesteri Hivatal 4.sz. irodájában kell jelentkezni a lakcímkártyával együtt.
A lakcímkártyák ily módon szükségszerű cseréjére minden esetben illetékmentesen kerül sor.

A címváltozás estén:
1. A jármű közúti forgalomban tarthatóságát igazoló okmány (forgalmi engedély) cseréje nem szükséges, ebbe - kérelemre - illetékmentesen bejegyzik az új címet.
2. A szolgáltatói szektor (pénzintézet, távközlési szolgáltató, pénztárak, biztosítók, Bácsvíz Zrt., az EON és a FŐGÁZ Zrt) felé a változást Önöknek kell jelezniük.
3. A Magyar Posta Zrt., felé a bejelentési kötelezettséget a jegyző hivatalból teljesíti.
4. Vállalkozás székhelyének (telephelyének) cím változása esetén a vállalkozás képviseletére jogosult személy köteles ezt ügyfélkapun keresztül a cégbíróságnak a változás bekövetkezését követő 180 napon belül bejelenteni, amely bejelentés a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a végelszámolásról szóló 2006. évi V. törvény 53. § (1) bekezdése értelmében illeték és közzétételi költségtérítés megfizetése alól mentes.

A fenti jogszabályi rendelkezések alapján a címkezelés keretében – felsőbb jogszabályi rendelkezések által – kötelezően elvégzendő háttérmunka folyamatban van, melynek eredményes lefolytatása érdekében kérjük a Tisztelt Lakosság megértését és együttműködését.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a fenti eljárások miatti címváltozások folyamatosan megtekinthetők a www.cserkeszolo.hu honlapon, valamint a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján.


dr. Héczei Eszter
jegyző
2017. máj. 05.

Lakossági tájékoztató pályázatokon elnyert támogatásokról


A tájékoztató nagyban történő megjelenítéséhez
kattintson az alábbi képre!

tajekoztato20170505

Alkategóriák